Znaleźli sposób, aby Klienci zarabiali na informacji o swoich aktywach

Finbliqs.com, pierwszy na świecie projekt, który pozwala Klientom zarabiać na aktywie, które do tej pory nikt nie wyceniał – informacji o posiadanych produktach finansowych. Partnerzy, którzy składają różnego rodzaju oferty, profilują je na podstawie samych informacji o finansach Klientów. Dla Klientów jest to wartość dodana, ponieważ mogą otrzymać ofertę tańszego OC, tańszego ubezpieczenia na życie, niższego kursu wymiany CHF lub tańszego kredytu.

To Klient rozdaje karty w zakresie nabywanych produktów finansowych, a nie jak do tej pory – doradca finansowy.

Ty mi informację, ja Tobie nagrodę

Każda oferta dla Klienta to nie tylko szansa na oszczędzanie. Każda oferta to dla Klienta 1 pkt. Suma punktów służy do odbioru nagród z katalogu dostępnego na stronie Finbliqs. Najciekawszymi nagrodami są Toyota Aygo oraz motocykl Harley Davidson. W katalogu nagród znajdują się też szybkie do zdobycia bonusy takie jak kupony zakupowe do markowego sklepu z biżuterią, sieci odzieżowych oraz drogerii.

Każdy Użytkownik Finbliqs może zaproponować swoją własną nagrodę, którą dodamy do katalogu, np stół bilardowy lub zestaw kosmetyków określonej marki.

Im więcej informacji o posiadanych produktach poda Klient, tym więcej ofert otrzyma i szybciej odbierze nagrodę. Oferenci nie widzą żadnych danych osobowych Klientów Finbliqs.

Nie tylko oferty finansowe

Poza ofertami rozwiązań finansowych, Klienci otrzymują oferty zniżkowe od sklepów internetowych.

Klienci nie muszą samodzielnie szukać okazji. Oferenci okazji sami się zgłaszają do Klientów.

Oferowanie produktów finansowych Klientom w Polsce odbywało się z przewagą informacyjną strony oferującej. Finbliqs sprawia, że Klient otrzymuje kilka ofert na ten sam produkt i może obiektywnie wybrać co jest dla niego najlepsze. Oferenci nie widzą ofert innych Oferentów. W tym projekcie Klient może sprawdzić czy ktoś próbuje go naciągnąć lub już to zrobił wcześniej sprzedając dany produkt finansowy. To zmienia zasady działania rynku na korzyść Klienta. Nareszcie.

Dodaj komentarz